Shallom... Welcome to my blog.. Enjoy urself ya and feel free baca2 di sini.... Tq..

Wednesday, September 29, 2010

Penghujung September...

Alala, sedar x sedar, sudah penghujung September rupanya.. Esok masuk bulan Oktober sudah. Tidak sedar masa itu berlalu dengan pantas sekali.. Satu perkara yang aku suka kalau hujung2 bulan nie adalah GAJI masuk kekeke... Wah, bila GAJI masuk rasa macam mau enjoy saja tp enjoy yang jimat kos lah... 

Em, tanpa disedari sudah 1 bulan setengah pula aku bertugas di SK. Pekan Kuala Penyu ini. Banyak pengalaman baru yang aku dapat walaupun dengan jawatan yang tidak diketahui ramai iaitu FASILITATOR SCHOOLNET. Bila orang tanya, apa kerja ko sekarang dan di mana? Aku dengan selambernya kasi tau FASILITATOR SCHOOLNET tapi kesian ni drg blur2 lagi lalu bertanya "Apa tu?" dan terpaksalah aku menerangkan dengan lebih detail dan panjang lebar haha.. Kalau malas jawab, aku just cakap "Em, ajar komputer dan internet sama jaga2 peralatan komputer di sekolah..".. Kunun lah hahahaha..... 

 Inilah SK. PEKAN KUALA PENYU

Inilah sekolah tempat aku bertugas

Inilah bilik Akses Komputer. Makmal Komputer pun ada tapi sayangnya belum ada penyerahan huhu


Tempat lepak ku di Bilik Akses kekeke... Setiap masa Online seja.. Tapi FB x dpt hehe..

So, esok 1 Oktober bakal menjelma. Bermula lagi lembaran baru kunun padahal dari dulu sampai sekarang lebih kurang sama saja kisah di setiap lembaran hohoho.... Tapi, bulan Oktober ini macam menjanjikan satu kepuasan dalam hidup coz bulan Oktober nie aku bakal banyak enjoy pi sana sini dengan kos yang penuh penjimatan haha... C u...

1 comment: